AI SPECIAL: Tekoäly ja markkinatutkimus

Kokosimme käyttöösi ajatuksia markkinatutkimuksesta tekoälyn aikakautena. Jutellaan lisää ihan kasvokkainkin. 

Jätäthän alle yhteystietosi, niin sovitaan tapaaminen ja mietitään miten voisimme kehittyä yhdessä.

cropped-cropped-nSight_oleellisen-asialla_lila-1024x537
Tommi_low

Oleellisen asialla - myös tekoälyn aikakautena.

Uskomme siihen, että keskittymällä oleelliseen voi myös vaikuttaa merkittävämmin.

Kaupallinen menestys on sarja onnistuneita päätöksiä.

Haluamme mahdollistaa tämän onnistumisen paremman päätöstiedon avulla yhdessä kanssanne

cropped-cropped-cropped-Oleellisen-asialla-1024x538
ai_human_factor (1)

Tekoäly (AI) muuttaa paljon, ihmisyys säilyy silti.

Kirjoitimme syksyllä 2023 aikataulussa kolme eri näkökulmaa sisältävää artikkelia tekoälystä.

Voit käyttää niitä vapaasti oman ajattelusi pohjaksi.

Tämä ilmiö kehittyy jatkuvasti. On oleellista oppia ja kasvaa sen mukana.




ai_abstract (1)

MOTIVAATIO:
Miksi tehdä markkinatutkimusta tekoälyn aikana?

Jäsentelemme tässä artikkelissa ajatuksia siitä miksi markkinatutkimus ja asiakasymmärrystyö on yhä tärkeää. Ihmisymmärrys on kaiken keskiössä.

Lue lisää tästä

ai_abstract2 (1)

KUMPPANUUS: Seitsemän syytä tutkimus-kumppanuudelle

Uskomme vahvasti yhteistyön ja avoimuuden voimaan. Muutos kannattaa tehdä yhdessä kumppanin kanssa. 

Lue lisää tästä

ai_human_factor-2 (1)

MENESTYS: Teknologia kohtaa ihmisen - siten luodaan näkemys

Tekoäly ei korvaa vaan täydentää ymmärrystämme. Se tarvitsee jatkossakin tulkitsijansa ja käyttäjänsä. Muutos on vakio ja mahdollisuus.

Lue lisää tästä